twitter
rss



BENVINGUTS I BENVINGUDES A TERCER!!










12 comentaris:

  1. PROVA 1

  1. me ha agradat molt

  1. Molt bé Alexy. Estic molt contenta que hagis vist el blog.

  1. Hola, som na Leila i m´han agradat molt tots els jocs.

  1. Hola, Ana s´ho ha passat molt be fent els jocs

  1. Hola Leila i Ana. Estic molt contenta que hàgiu practicat i us hagi agradat el blog per treballar.
    Una abraçada molt forta.

  1. Hola,som en Víctor el blog es molt divertit!
    fins dema!!

  1. Hola Víctor, estic contenta que t'agradi el blog de classe.
    Una abraçada.

  1. Hola soc Hugo m'agradat molt aquests jocs una abraçada molt grossa

  1. Hola soc Hugo, m'agrada molt el blog. Bona nit

  1. Hola Hugo, estic molt contenta que hagis entrat al blog i hagis fet alguna activitat del blog.
    Una abraçada molt forta.

  1. Hola soc Hugo m`agradat molt els sustantius noms comuns etc
    # Bona nit